Elvin12 Ylzozpr ben geçenlerde doğum parası için başvurdum oda herhalde çocuk parası oluyor ama emzirme parası için başvurmadım o nasıl oluyor bende bilmiyorum bi de başvurduğum yerde dediler ki üç aya yatacakmış keşke biraz daha erken olsa
Mommy2b Ylzozpr ptt’de emanete yatıyormuş. 170’i arayıp konuşursanız seçtiğiniz bir banka hesabına yatırılıyor.