Yusufeymeninannesi anne sütü protenini az da olsa yapı az da olsa en kıymetli besindir. Bebeğinizin sadece beslenmesini sağlamak bağışıklığını da güçlendirir. Emzirmeyi 2 yaşına kadar az çok farketmez bırakmayın. Ek gıdaya geçmişsiniz zaten sağlıklı ve düzenli besleyin yeter.
Doktorunuzun ifadesini hiç ama hiç anlamadım. Anne sütünün kıymetini bırakın doktoru herkes bilir.