Kızlar 1.5 aylik bebeğim var ağzında az bi pamukcuk var bi ilac kullandim gecmedi dun baska bi ilac aldım bugün aksama kadar ağladı ağzından sürekli salya akıyo emzik almiyo 4 kisi sabahtan beri emrindeyiz bi türlü durmuyo ne yapmam lazım sürekli göğüsümü emmek istiyo emmekten artık uçları yanıyo ne yapmalıyım çıldırcam