tirtilinannesi25 Herkese selam 👋🏻 Bebeğim çok yakında altı aylık olacak. Ek gıda dönemi başlıyor. Normalde bir yaş öncesine inek ya da keçi sütü yasakmış. E ben bu yoğurdu nasıl mayalayacağım 😅