Miracimmm ben sağlık ocağından verdiğimde kanı e nabızda görünmüyor sağlık ocağı söylemişti onların ayrı bi sistemi varmış sana bi kod veriyolar ordan görüntülüyorsun.her seferinde o kodu istemiştim yoksa doktor unutuyodu vermeyi.hastanede yaptırdıysanız görünür ama