DaisyMom E011 benim kizim 4 aylik iki kasinin ortasinda duruyor.Normalde belli olmuyor.Ama aglayinca felan oluyor.Ensesinde ve kafasinin tam ortasinda da var onlar hep oyle duruyor.Gecmedi yani