Kızlar karın ağrım var epey bebeğim 16 günlük Bi parol kullansam acaba sıkıntı olurmu varmıydı kullanan hamileyken parol serbestti tahminen Birşey olmaz diye düşünüyorum ama yinede sormak istedim doktorunuz ağrı kesici kullanımı hakkında Birşey demişmiydi size