JackDaniels leynanin_pembemantosuu 2 aylıkken ayırdım odasını çok konforlu oldu hem bebeğim için hem bizim için
kubraya leynanin_pembemantosuu benim bebeğim de 1 yaşında. Değil odasını yatağı bile ayıramadık. Nasıl olacak nasıl ayırdınız bana da akıl verin Allah aşkına. 🥲 emiyor bir de tüm gece hala 😢
Misseli Mom62636362 Merhaba sanırım ikiz bebekleriniz benimkiler gibi. Birbirlerini uyandırmıyorlar mı ? Biz sırf iyi uyusunlar diye odaları ayırıp birer taneyi aldık eşimle şimdi de bizsiz uyumuyorlar 11 aylık oldular 🙄 sürwkli kalkıyorlar bu arada ve sesli ağlama çığlık atma vs devam ediyor
leynanin_pembemantosuu JackDaniels gece beslenmesi yokmu henüz çok erken çünkü oda ayırması için kusması ve sesi bişeyi çıkmaz çocuğun
nesli1407 JackDaniels merhaba ayrı odaya nasıl geçirdiniz zor olmadı mı benim bebeğim 1,5 aylık ve odamızda ayrı sepet beşikte yatırıyoruz bazen çok huysuz olup sürekli emmek istediğinde mecbur yanıma alıp yatağımda emzirip beşiğine koyuyorum çok nadir arada yanımda sabahladığı da oluyor
[silindi] JackDaniels gece beslenmesini nasıl yaptınız saat mi kurup uyandırdınız yoksa kendi uyanmasını mı beklediniz? Kendi uyandıysa ağladığını duyup mu gittiniz uykusu bölünmedi mi
Narin9 kubraya gece emmesine kesmeniz lazım. Karnını doyurup yerine yatırın. Uyumadan önce karnını doyurun yemek yedirin
Yorgun-ana kubraya aynıyız bir yaşında aynı yatakta yatıyorum çok atıyor kendini her yere ben yanında zor zaptediiyorum
curly_mom kubraya aha bu ben 🤦🏻♀️ Hep derdim 1 yaşına kadar gece emzirmeyi bıraktırcam diye ama malesef emerek uyuyor gece uyku döngülerinde de emmek istiyor nasıl yapsam bıraktırsam bilmiyorum 🤷🏻♀️
LarininAnnesi kubraya ahh ben de aynıyım beşikten bizim yatağa transfer oldu . Emdiği iiçin bana kolaylık olsun dedim ama ne zamana kadar böyle devam edecek😔
ecemm-6161 leynanin_pembemantosuu benim bebeğim kendi yatağında yatıyor daha odasına koymadım cunku gece beslenmesı var
Mom62636362 Mom544154 Şuan 10 aylıklar, 2-3 kere kalkıyorlar, çok zor olmuyor açıkçası, gece beslenmesini kestiğimiz için. Emziren anneyseniz durum daha farklı olucaktır
bahar95 leynanin_pembemantosuu bebekleri ayrı odada tek başınami yatiriyorsunuz valla ben ayrı yatak bu tarafda dursun Kuçagimda yatıriyorum
kubraya Narin9 yerine yatırdım uyuyor sonra geve uyanıyor tekrar emiyor yatağına koyarken tekrar uyanıyor. Kaç kere kalkıp aldığımı Allah bilir. Ben de yenilgiyi kabul edip yanımda yatırdım mecburen. Park yatak alsam diyorum içinden de çıkamaz düşme derdi olmaz. Kullanışlı mıdır ? Kullanan var mı ?
JackDaniels nesli1407 yatakta emzirmek büyük cesaret. O şekilde reflü olabilir bebekte. Ben mutlaka koltukta oturarak emziriyorum. Telsizi var görüntülü oradan bakıyorum arada uyanıp. Emzirip gazını çıkartıp geri yatırıyorum
[silindi] JackDaniels bende 6 aylık olunca ayırmayı düşünüyorum bi yandan da kıyamıyorum telsize güvenip uyumaya cesaretim yok . Gündüz de odasında mı yatırıyorsunuz
nesli1407 JackDaniels ilk zamanlar sürekli emip peşinden gaz çıkarıp bez değiştirip yatırıyordum ancak bu rutinde memede uyuyan bebek sürekli bu döngüde uykusu açılıp uyandı huzursuzluk yaptı artık uyandırmıyorum anne sütü en kolay sindirimi olan besin olduğundan gaz sorunu ilk başlarda yaşadık şuan kalmadı artık hatta uyurken kendisi çıkarıyor alttan gazını uykusu da bölünmemiş oluyor
JackDaniels [silindi] evet gündüzde odasında yatıyor. Öyle sallama falanda yok yatağa yatınca uyuyor hemen😊
kubraya Yorgun-ana ben de düşmesinden çok korkuyorum yer yatağında da üşür gibi geliyor. Aramızda uyuyor hala. Ama ben çok yoruldum artık tüm gece emiyor yanımda yatınca. Park yatak düşünüyorum. Nasıl olur sizce?
Mom544154 Mom62636362 gece beslenmesini nasıl kestiniz. Benimki mama içiyor 3 kez kalkıp ama az içiyor 60 cc falan alışkanlıktam kalkıyor sanırım