Yoncaz İki aydık anneyim göğüs yaralarım bir türlü geçmiyor. Bir ay önce gümüş kapak aldım yine geçmedi. Artık geçsin ve tadına vararak emzireyim istiyorum çocuğumu 😭 gümüş kapaktan fayda görenler nasıl kullandınız günde kaç saat içine süt sıkarak mı?
zeynepduha Yoncaz hiç çıkarmıyorum sırf kıyafete temas etmemesi için takıyorum iki ay oldu benim de yaralar iyileşmedi maalesef tek çözümü zaman
Bellabells Yoncaz ben her emzirmeden sonra takıyordum atletin arasına sıkıştığı için baskıdan dolayı süt akıyordu içine.yara olmadı.ama bebeğiniz doğru emmiyorsa her şekilde yara olur.
Mommy2b Yoncaz lansinoh krem ile birlikte gördüm ben faydasını. Krem kurumamasını sağlıyor kapak da sütyene vs değip sürtmemesini
Lidya-t Sürekli takın sütünüz akıyorsa sütü dökün kurulayın tekrar takın.Ayrıca şuan yaranız varsa lansınoh sürüp takın hızlı iyileşmesini sağlar.Bir de yanlış emzirmeden oluyor yara tam kahverengi bölgeyi ayarlayın doğru emzirmeyi bulursanız yara hiç olmaz
Bellabells Yoncaz sadece memenin ucunu değil kenarları da biraz ağzına alması gerek.memenizi kahverengi bölgeden kendiniz kavrayıp ağzına sokun. Eğer sadece başını alırsa çıkarıp yine öyle deneyin.biraz uğraşmanız gerekecek sanırım
Lidya-t Yoncaz Onun sizin ayarlamanız lazım ağzına iyi yerleştirin sadece ucunu emmesin o yüzden çok yaranız olur
Bellabells Yoncaz zaten o bölgeyi komple tutamaz. Amaç sadece başını tek tutmaması.başla beraber kökten de biraz tutarsa yara olmayı önlersiniz.