Minikbalinannesi Alos 3 aylık bebek nasıl göz teması kursun ki 4. Ayda net görmeye başlıyor zaten onlar ayrıca otizme tanı 2. Yaşında falan anca koyulabiliyor yani şu anda tanı konması imkansız zaten başlı başına
Minikbalinannesi Acemiamne bence siz biraz araştırma yapın içiniz rahatlar belki endişe duyduğunuz şeyler çok normal şeyler neden psikolojinizi bozuyosunuz kötü şeyler düşünerek anlamıyorum
Acemiamne Minikbalinannesi ya canım komşum bebek görmesine geldi bu hiç yüzümüze gözümüze bakmıyor otistik olmasın dedi ondan Sonra böyle oldum yoksa Hiç aklıma düşmemişti bu tarz şeyler
Acemiamne Minikbalinannesi araştırma yaptım daha çok üzüldüm çünkü 2ay da göz kontağı kurar yazıyor tedirgin olunca buraya yazdım 😞
Alos Acemiamne çok iyi anlıyorum sizi bende aynı tedirginliği yaşıyorum dr kontrollerimizde bi sorun olmadı bilmiyorum ama her hareketini takip eder oldm bende :(
Acemiamne Alos instagramda otizmcekonuşuyorum DİE bi sayfa var o anne de yardımcı oluyor güzel paylaşımları var inş evlatlarımızda bir sorun yoktur düşüncesi bile çok ağır