350921 Merhaba oğlumu 2 aylık neşterle sünnet. Ettik çok ağladı hala ağlıyor ne önerirsiniz lütfen yardımcı olun dayanamıyorum
duru2603 Geçmiş olsun. Kim sünnet etti, doktorunuz fitil önerdi mi? Fitil rhaatlatıyor ama doktor önermesi lazim bir de ilk gün cok ağrı oluyor mecbur ağlıyorlar yapacak bişey pek yok malesef😢 bizim de zor geçmişti
Smrenes 350921 Ya Allah aşkına şu türkçeyi doğru düzgün açıklayıcı kullanalım ya.. Lütfen bu bu kadar zor olmamalı 🤦♀️ bak bi sürü insanın aklına ne geliyor ya post açın doğru düzgün yazın ya da açmayın doktoruna sorun!
350921 Yani lazer yöntem değil neşter ile yaptı o yüzden çok üzgünüm ne yaptığımı ne dediğimi bilmiyorum nolur fikir verin çok ağlıyor
can_can34 350921 kuzum çok geçmiş olsun ben ogullarımı 2 buçuk ve 9 yaşında yaptırdım bilgim yok üstte kalsın ilaç öneremem en son fazla doz verdikten sonra ogluma hala grip ilacı bile vermiyorum…
Utkucan 350921 sakin ol canım bişey yok bir çay kaşığı calpol ver 6 saat arayla verebilirsin her bez değiştirmede verilen antibiyotikli kremi sür birde pipisine kaka değmemesine dikkat et yoksa enfeksiyon kapar kağıt bardak koyarsan pipisinin oraya rahat edersin 3. Güne hiçbir şey kalmamış olacak
Kk41 350921 Benim oğlumda dikişli sünnet oldu fitil kullandık . Öncelikle sakin olun fitil yA da calpol kullanın