Poyrazc canım benim oglum unda kanaması oldu 1 ay once oldu sunnet sızıntı seklındeyse sıkıntı yok dedi ama kıpkırmızı kanada bende cok korktum ben bardak koydum onun cok faydasını gordum sargı pansuman yapmıstı doktoru kanadıgında goturduk sonrası 1 hafta boyunca kantaron yagı bide yesıl bı krem surduk 1 hafta sonra da bepantole basladık ben baya bı ıyılesene kadar bardak koydum bezine yara bandıyla da tutturdum alt kısmını kesıp