mertalibrother bende sevmem kuzu eti kokar ama alıştım kızıma yapa yapa 😄 bi süre sonra o kadar ağır koku olmuyor bi de kasabınıza dikkat edin ben bi kere başka kasaptan almıştım çok ağır kokuyordu her yere gelen ette farklı oluyor. Bebeğiniz rahatsız olmaz merak etmeyin o öyle alışacak çünkü 😊