Gokce1504 canım merhaba bizde 49 günlüğüz. İlk zamanlar mecbur biberona alıştı mama+meme gidiyorduk ama aktif emmiyordu ön sütü alıp doyuyordu arka süte gelmiyordu bile. Sonra meme reddi başladı. Sürekli meme teklif ettim 1 haftadır biberonu bıraktık ama sende olduğu gibi aktif emmiyor hala. O yüzden günde 5 kere sağın yapıyorum gündüz sütüm çoğalsın geri gitmesin diye. Emzirmeye en son bıraktığım göğsümden başlıyorum ki son sütü çekebilsin yağlı olan sütü. Bakalım hala aktif değil ama bu bir kaç haftayı alacak gibi emzirme danışmanlığı aldım onun tavsiyeleri inşallah işe yarar pazartesi kilo ölçtük şimdi çiş takibi yapıyoruz günde 6 dan fazla çiş yapıyorsa 24 saatlik dilimde doyuyor denektir dedi. Gündüzleri ağlıyor alıştı kolay kolay ağzına gelmesine çekmek zor geliyor sağdığım sütleri kaşık biberonla veriyorum zar zor. Bestlak damla ve humana çay kullanıyorum birde bol su. İnşallah emerler güzel güzel vazgeçmek yok :)