Kader51 ben bir şey söyleyeyim mi gebelik zehirlenmesiyle acil doğum yaptım. Doğumdan sonra da tansiyonum, kolesterolüm, karaciğer enzimlerim asla düşmedi. Anlayacağınız hiç bir şey yiyemiyordum. Onu yeme tansiyon yükselir yok o gaz yapar öbürü kolesterolü yükseltir. Sonra o geçti yok kahve içme uykusu kaçar. Bir türlü mutlu olamıyor bu şekilde insan. Bir bebek gazlıysa gazlıdır. İster ye ister yeme her şekilde gazı oluyor. Bir zaman sonra bunaldım ve artık yeter dedim. Şuan her şeyi yiyip içiyorum tabi çok aşırı şeyleri değil. Mesela kuru fasulye yada gazlı içecek kola çanta felan bunlardan uzak duruyorum sadece. Şuan hiç bir şey değişmedi dediğim gibi bir bebek gazlıysa sen yesen de yemesen de gaz oluyor. O yüzden mutlu olmana bak mutlu anneler mutlu bebekler. Afiyet olsun 😋