Bebeginiz kac aylik acaba. Benimki de hic sevmedi. Doktor vanilya surubu koyabilirsin demisti. Pekmez denedim ama bastirmadi koku ve tadi. Vanilya surubu biraz daha iyi geldi. Ama yine icmedi. Ogurdu. Bende muhallebisine koydum 1 kasik filan. Damak tadi alisti galiba. 2 gun once deneyeyim tekrar dedim. Ve icti. Once 60cc yaptim artik 90 iciyo. Yavas yavas arttircam. Ama ek gida sureciniz baslamadiysa kucukse bebeginiz vanilya surubunu kullanin. Bir de kasikla deneyin. Birkac kasik iciyordu oyle biberonla yogun gelince sevmiyorlar. Arkadasim boyle demisti. 3-4 gun damak tadini alistirmis sonra likir likir icmis