Yelda35 Kızlar eşim en az 3 kilo kiraz getirmiş kendi toplamış çalışırken. Komposto yap dedi biraz yaptım tabi vişne gibi olmuyor. Ben bu kirazlarla ne yapabilirim? Fikrilerinizi alırım.
Balkizlarim Yelda35 marmelat, dondurma, corbasi da oluyor cocuklara serbet olur muhallebi aklima gelenler dondurucuya atabilirsiniz cekirdeklerini akiylayip 🥰
etipuf Mom0911 bi oturuşta 3 kilo çileği yemişliğim var 😂 10 kilo kiraz gelmişti bi tanıdık göndermişti bahçeleri vardı kardeşimle ben sayesinde 2-3 güne temizdi 😂