Badem ben kendi yaptığımı söyleyeyim her yörenin farklı farklı tarifi var😊 köftelik bulguru sıcak suyla ıslıyorum. O şişene kadar bol soğan doğruyorum incecik. Soğanı kavurup salça ekleyip az daha kavuruyorum. Kavurdugum soğan ve salçayı şişen bulgurun üzerine döküyorum. Sonra limon, nar ekşisi, tuz, pul biber ekliyorum. Ben ince kıyılmış maydanoz koyuyorum isteğe bağlı dereotu yeşil soğanda koyulabilir. Hepsini iyice elimle karıştırıyorum. Salamura yaprakla yiyoruz😊 benim eşim çok yemek seçer o bile beğeniyor bunu