Kızlar bugün e e bebekten aldım evde yapma imkanım yok.. Kullanan var mı? Mesela çorbalar felan kattığınızda da ne kadar katıyotsunuz miktar olarak? Yada ne kadar kullanmam gerekli haftada kaç kez ve nasıl kullanmalıyım..? Yada yemeklere de katıyor musunuz?