Eri Sizin bebeklerinizin dişleri ne zaman çıktı bir tane bile dişi yok doktora gitmeli miyim gelişimin de sıkıntı olabilir mi
DominikCumhuriyeti1 Eri aylıkken olmaması bence daha iyi bizimkiler erken çıkartılar öldüm dirildim desem inanırmısınız çok zor yaşken daha iyi yürümesi felan kolaylaşıyor diş çıkarınca kuvvetleri diş yüzünden gidiyor
DominikCumhuriyeti1 Eri dıyorum ya kuzum benım kızım heveslıydı diş yüzünden kaç gündür 9 aylık benek serumlar takılıyor hal kalmadı kızda ses çıkartcak nasıl emekleyebılır oyuzden bence acele ettirmeyin dha iyi bıraz yurusun kı acısını unuttur bıraz oyun oynayarak