Uzymom Secl çok normal hiç korkmana gerek yok benim ki 5 aylık hala kusuyo. Sarı olmasının sebebi henüz sütünün bembeyaz akmaması sağarsan eğer sarı olduğunu görürsün zaten mendile damlatarakta görebilirsin
Uzymom Secl internete bakarsak ufacık sivilceye kanser yazıyo 😅 hemen hemen her bebek kusuyo benimde aklım çıkardı ne testler yapıldı hiç bişey çıkmadı kilo kaybı varsa korkmalısın eğer kilo alımı normalse kusan bebek olucak kolay gelsin 🤦🏻♀️
Utkucan Secl canım oğlumda kusuyordu arada bir süreklilik arz etmiyorsa korkma ama sürekli tekrarlıyorsa doktorunuza gitmen lazım doktorumun bana verdiği cevap bu