mom5643 Shrumy ilk dozu oldum 10 gün sonra ikinciyi olacağım. Sinovac oldum, emzirdiğimi özellikle söyledim beklemem gerekir mi dedim, gerekmez git emzir dediler. Bi sıkıntısını da şimdilik görmedim.
Shrumy Sinovac şuan yokmuş biontech olucam ama korkuyorum bı zararı olur mu diye aşıdan hemen sonra emzirdiniz mi beklemek gerekiyor mu bı kaç saat
Alibebek20 Shrumy emzirdim direkt. Bu sayede çocuk da da antikor oluşuyormus. Bebekler de böylece hastalığı daha rahat atlatabilirler
anayim-ben-ana Ya ben de burada bekleyeyim öğretmen olduğum için sıram geldi ama emzirdiğim için ne yapacağımı bilemiyorum 🐥
mom5643 Shrumy 20 günlük falandı heralde. Benim çocuk doktorumda kadın doğum doktorumda emzirirken çin aşısı daha mantıklı dedi ama burda denk geldim bi çok kişi Alman aşısı olmuş bi yan etki de görmemiş.
Alibebek20 Shrumy bence Çin aşısı olun. Diğer aşının uzun zamanda olacak etkisi henüz bilinmiyor. Emzirdiğim iz için risk almaya da değmez bence..
Shrumy Alibebek20 Çin aşısı yokmuş sadece 2. Doz olanlar oluyor şuan ise başlayacağım içinde biran önce olmak istiyorum