Kızlar benim kızım (1.5 yaşında) ilk önce kabızlık şikayeti vardı ilaç kullandık şimdi de her saat başı küçücük kaka yapıyor bu yüzden de şiddetli pişik oldu doktorumuz probiyotik verdi biz bunu ilk defa kullanacağız aranızda kullanan var mı daha önce maflor kullanmıştık