dlekturann Temizlerken bu sıra kan geliyor şırıngayla otribebeyle hangisiyle temizlersem temizlik kan geliyor ve ağlamayan çocuk çok ağlıyor temizlemekte zorundayım neden böyle oluyor pazartesi doktora gidip sorucam ama başına böyle bişey gelen varmı
BuseBora dlekturann ben yaşamadım ama yiğenimde görmüştüm annesi cok kuvvetli çektiği için tahriş oluyor o yüzden kanıyor cok sık yapmamaya gayret et bide cok çekme bir iki kere cek gelmiyorsa zorlama zaten banyo ne yaptırınca kendi atıyor bebekler naçizane fikrim
Suzitosuzi dlekturann Doktora kesinlikle sorun da bi bakın tahriş mi olmuş yumuşak yapın serumu damlatıp bir iki dk bekleyin yumuşasın sonra daha kolay çıkar.
Janss dlekturann Otribebe’den dolayı tahriş olmuştur . Nem oranını dengeleyip sadece sfle temizleyin burnunu .
dlekturann Gulzar evet alerjik bronşiti var çok tıkanıyo hem geniz akıntısı hem burnu çok tıkanıyodu nefes almakta zorlanıyordu doktor yapmamı söylemişti demekki sık yapmamak lazımmış
Kcjfnckd dlekturann kac aylık bebegınız benimki 4 aylık cok tıkanıyor ama daha aspiratör le hıc cekmedım burnuna sıgmıyor cunku tahrıs olmasın deye de zorlamadım eczanede pompalar var onunla temizliyorum sımdıye kadar hıc kanamadı daha nazik cekıyor
Deletedmom381 dlekturann kullanılan aparattan dolayı olabilir, bebegin burnunda sumuk var ise sadece serum fizyolojik damla damlatıp nemlendirmeniz yeter, onu çıkartmaya çalışmayın. Kılcal damarları tahriş olmuş anlaşılan
1prensesannesi dlekturann tahris olmuştur bende serumu verip çekiyordum. Bi gun kan kustu cocugum anlamadim meger tahris etmisim doktor bana cekmemi söyledi sadece serumu tazikli sık ve birak dedi oyle yaptim düzeldi
durukizinannesi ayni problem benim kizimda da var burnumuz tikali 1 haftadir bende fizyolojik su ve aspirator yardimiyla cekiyordum doktorumuz önermedi cekmemi tahris olur ve alisir kendi kendine akmaz snra sadece gunde bikac kez fizyolojik suyu sıkabilirsin dedi hapsirarak yavas yavas temizlenicekmis
[silindi] dlekturann tahriş olmuş benim oğlumdan da Bi kere Kanlı sümük gelmişti temizlemeyi bırakın Bi süre
LareninAnnesi dlekturann Ben temizlemeden önce### ** serum fizyolojik ** sıkıyorum içi iyice yumuşayınca çekiyorum siz de öyle deneyebilirsiniz belki sertleşiyorsa çekerken tahriş ediyordur. Yine de doktora kanama olayını belirtin ama ihmal etmeyin
Aysenil_ dlekturann ben serum fizyolojikle temizliyorum 2ml şırıngayla serumdan çekiyorum 1er mlm iki burnuna sıkıyorum yumuşayonca aspiratörle çekiyorum.Benim bebişim doğduğundan beri horluyor malesef doktorum günde 5-6 kere serum fizyolojik sık zararı yok dedi
annecik344 dlekturann otribebenin o değişilen uçları çok sert ben şimdi başka marka uç aldım ondan da olabilir