Cinarrr canım şöyle anlatayım benim bebeğim tedavi ile oldu iğne falan atıldım bir sürü artık doğuma bir ay kalınca ben ağrı kesici parol içmiştim sonra aniden elim ayağım kaşındı sonra geçti bi iki hafta sonra gene içmiştim gene aynı oldu acile falan gittik ama parol aklımıza gelmiyor tabi artık doğum oldu üçüncü gün gene aynı ben porol içtim beş dk sonra bi kaşıntı tuttu beni nefesim daraldı başım döndü tansiyonum düşmüş bayılmışım meğerse ilaç alerjim varmış anlatabilmişimdir inşallah kusura bakma uzun oldu ama 😊