Tazesine Kızlar bebeğim 8 aylık oldu çok hırçın kendini sevdirmiyor omzumda koynumda bacağımda hiç yattığını bilmem öpsem ağlıyor sarılsam itiyor ağlayarak uyuyor mamayı bile zorla kabul ediyor ağlayarak napacağımı şaşırdım var mı böyle olan bebekler
Masalll1 Tazesine 13 aylik hala öyle bir kızım var. Sadece sevdirmek değil her konuda öyle altini degstirirken kıyafet giydirirken falandaki dayak yermiş gibi ağlıyor. Herşeye agliyor. Bazen çok bunalıyorum ama yapacak birşey yok tepki veremesmde devam ediyor çünkü. Dogdugundada kolikdi sabahlara kadar ağlardı kokiklik bitti düzelecek sandım bu kezde eften püften şeylere ağlar oldu. Allah yardımcınız olsun diyelim
Candanotemm Tazesine bizi anlatmışsınız valla aynı durumdayız. Bende geçen ay böyle paylaşmştm.kızım 3 aylık asla temas etmek istemiyor zaten hiç emmedi. Sarılsam itiyo gazını çıkarırken bile başını yaslamak istemiyor kendini kasıyo bağırıyordu. Uyurken üzerime giydiğim kodumun sindiği ne varsa onu yanına koyuyorum kokumu alsn diye bunun çok etkisi oldu uyurken geceliğine veya tişörte sokulup öyle derin uyuyo. artk kucağımda ağlamıyor deneyin isterseniz.
Tazesine Masalll1 evet benimki de öyle üstünü değiştirirken altını alırken sürekli aynı mod çok zor gerçekten
Mira01 Tazesine yalnız değilsin canım 8 aylık olduk 3. Haftadan beridir çekiyorum önce gaz dedik 6 ay geçti sonra diş dedik derken 8 ay geçti ama hep aynı korkuyorum bi hastalığı olmasın da altta yatan geçer elbet herşey
Masalll1 Mira01 endislnme canım bende hep öyle diyordum acaba bi problemi mi var diyordum ama maşallah zehir gibi bi bebek çok bilmiş zaten herşeye fazla tepki vermesinde ondan kaynaklanıyor bende elimden geldgnce bunu iyiye kullanmaya çalışıyorum yani ekstra bi ilgi alaka gösteriyorum