Çok huysuz bir bebeğim vardi pandemiden dolayı kimse gelemedi yanıma maalesef ben de emzik verdim. Ama sadece uyku geçişlerinde veriyordum eğer ki çok cok huysuzsa nadiren de olsa gündüzleri verdim. Tam 1 yaşını doldurdugunda gündüz uykularında emzigi kestim. Gece verdim birkaç gece ağzında emzik olsa da mizlaniyordu. O yüzden gece emmesini de kestim