Ttgb255 Oğlumun (4 aylık) uyurken sürekli eline aldığı minik bir kuzucuğu var onu yüzüne yaklaştırıp uyumayı seviyor 😂 bi oyuncağa uyurken hevesi olsun diye doğduğundan beri yanında tutarım onu ama o oyuncağa bir isim bulamadık sizlerden tavsiye bekliyorum sevimli bir isim söyler misiniz?
alicihankus Benimde eşim gitmiş oğlumuza bez bebek almış heveslenip (evet oğlana kız bebek almış farkındayim 😂) şapkası ayakları elbisesi saçı hep kırmızı oğlumun da adı ali cihan bende bebeğe alya ismini koydum hem al al diye hem oğlumla bas harfleri aynı nasıl 😂
OMG5860 Bende oğluma Zürafa ordum zürüş koydu eşim adını 😊 kuzuyada arkadaşın biri dolly yazmış güzel isim bence😊
ilaydanurhvt Ttgb255 Benim de kızımın çıngıraklı bi aslanı var. Babası aslanı kısaltıp Aso diyordu. Bnde asuman isminin kosaltmasına benzediği için beğenmedim. Haso olsun dedim. Aylardır ismi Haso 😂
TgcDvc Ttgb255 biZim bi kuklamız var adı osman 😂 Babam oğluma bi kaç kez sebepsiz osman seni dedi kendide bilmiyor sebebini 😂 Oyuncağına osman dedik bizde 😂