Omerinannesii https://resimyukle.io/r/uGh7cyPtYz Kızlar uzun süredir kiralık ev arıyorum. Böyle yeri parke değil de resimdeki gibi ahşap çok çıkıyor karşıma. Herkes kullanışsız olur, tahtakurulari vs olur deyip korkutuyor beni. Hiç kullanan var mı ? Öneriyor musunuz bir engel mi sizce taşınmak için ? Benim için görüşleriniz çok önemli 🙏🏻
Ozgebrar2019 Omerinannesii Hayır hiç bir sorun olmaz 🤗 Benim evimde daha eski tahtalar var ya onlardan. Üzerinde cila olduğu için onlarda bile sorun olmuyor. Sadece gıcırdama sesi oluyor bazen 🤭
Omerinannesii Teşekkür ederim kızlar, eşim çok taşınmak yanlısı değil en çok o diyor, uğraştırır vs diyor boceklenir falan diyor. Ama yılların ahşap zemini, niye boceklensin yani. Heralde bahane üretiyor, çok teşekkür ederim 🙏🏻