Kızlar benim oğlum 11 aylık hiç bir şey yemiyor aşırı hareketli uyumuyor öğlen 10 dkka bile uyumuyor zorla uyutuyorum geri uyanıyor bana sağlık ocağı doktoru spraktin yazdı aldım 1 çay kaşığı verdim uyku yaptı o yoruluyor ben yoruluyorum bide normal de oğlum çok sınırlı bir bebek hiç bir şey den mutlu olmayan bende korkuyorum bişe olurmu acaba diye kullanan arkadaşlarimiz varmı ?