Kızlar 31 mayıs benım doğum günümdü evlilik yıl dönümümüzde bu ay 6 haziran .Doğum günümde Eşim bir demet papatya getirdi oda nasıl getirdi ben çok söylendim doğum günüm doğum günüm diyerek eskıden çok düşünceliydi bu sene çok değişti ben gelinlik giymeden evlendim beyaz bir elbise bile giyemedim öyle diyyim doğum günümde yapalım bir gelinlik bir çekim ne olcak dedim içimde kalmasın aman ölümlü dünya nıye içimde kalcak dedim yapmadı yaparım dıyor ama bılmıyorum yıl dönümümüzde yaklaşıyor ne alssam ona bılmıyorum (saat felan tesbih) demeyin onları yaptım canlar tşört düşünüyorum kapri olabılır bıldığınız güzel sayfa link varsa atarmısınız???