Arkadaşlar adetım 3 günü başladım ama 10 gün sonra tekrar regl oldum hapı kullanırken ve haftaya tatıle gıdecegım :( ne yapacağımı şaşırdım sizce ara kanama 1 haftaya bıter mı yoksa hapı mı bıraksam hapı bırakınca kanamam kesılır mı ne yapacağımı şaşırdım 😒😒😒😒😒yaşayan oldu mu yrı da bırakan ne oldu sonra