asellllzeynepe Kızlar kırkımız cıkalı 10 gün oldu bugun sıyah renge yakın kanamam oldu bu kadar cabuk regl olannınız var mı. Birde tekrardan hamile kalma olsalıgım yuksek mı oluyor korunmassak 🤭
_zulfisiniz_ asellllzeynepe tabiki korunun her zaman bir ihtimal vardır istemiyorsaniz korunmasiz iliski olmaz yani ve ben sütun koruduguna asla inanmıyorum
leynanin_pembemantosuu asellllzeynepe evet hamile kalabilirsiniz korunmalısınız emzirmeme rağmen lohusalığım bitti 4 gün sonra regl oldum.doğumdan sonra 45. Gün yani