Kızlar oğlum 4 ay 8 günlük. Çok düzenli gidiyordu herşey. Gündüz 1,5-2 saatte bir uyur, 2,5-3 saatte bi karnı doyuncaya kadar emer. Gece uykusuna da dalar 2-3 defa anca kalkardı.
AMAAAAAA
İki gündür resmen burnumuzdan geldi. Kucakta iken bile mutsuz. Gündüz uyumak istemiyor, yine 2,5-3 saatte bir emiyor ama günü kurtaracak kadar . 3 dk anca emiyor. Memeyi anca çok acıkınca alıyor. Akşam gece uykusuna geçerken de 1-1,5 saat aralıksız ağlıyo. Geceleri saat başı mızırdanıyor. Kan ilacı kullanmaya başladık (treelife). Zaten kakasını 4-5 günde hatta bazen 7 günde bi yapıyordu. Burda yazan arkadaşlar kan ilacı kullanmaya başladıktan sonra kabıxlıktan bahsetmiş zaten doktorumuz da söylemişti. Onun mu huzursuzluğu diye düşünüyorum .
Bi de 4 gün önce 4. Ay aşısını olmuştuk. Çok bi huzursuzluğu olmamıştı ama ondan mı acaba ? Resmen hayat enerjim gitti, bebeğim ağladıkça eşimle biz de tartışıyoruz. Kucağımıza alıyoruz ağlıyor, yatırıyoruz ağlıyor, memeyi görünce tıkanırcasına ağlıyor, uyumak istemiyor. Tek mutlu olduğu an altı açılınca. Sebebi nedir sizce ?