Merhaba anneler bebeğim iki buçuk aydır hiç kilo almıyordu şimdide 100gr kdr vermiş.ben hep önemli olan vitaminli yemesi diyodum bizim gibi yemekler yediriyodum ama vazgeçtim olmuyormuş demekki öyle.iştahıda az sürekli sofrada baska seylerle ilgilenmek istiyor.emiyor ama sütümün doyurmadığını hissediyorum.bu yüzden mama gibi seyler vericem 10aylık suan.ne verebilirim mesela pirinç unu gibi şeyler mi kullansam bana bi yol gösteren varsa lütfen