myangel Bebeğim 4 ay 22 günlük. Ek gıdaya başladım 4.aydan itibaren. Birkaç gündür günde 4 5 kez kaka yaptığı oluyo. Bugün sabahtan beri 4 kez yaptı. Bu kadar kaka yapınca kilo artışı durur mu diye kafama takıldı. Böyle bişey yaşayan var mı
AyazAslan myangel oglum 3,5 aylik genelde gubde 4/5 defa kaka yapiyor, bazen 1 kere oluyor. Kilo alimi gayet iyi
Kubra41 myangel benim kızım ek gıdaya geçmeden önce haftada bir yapardı ek gıdadan sonra günde 4 5 kez yapıyor ve kilosu normalin üzerinde bile yani kilo alımı yavaşlamaz diye düşünüyorum ek gıdaya geçmeniz ile ilgilidir bence
fatima myangel bizimki doğduğu günden beri çok kaka yapar.. 4-5-6.. kilo alımı ise oldukça iyi, bence alakası yok 🤷♀️
Oban Ek gida icin erken degilmi benim kizimda 4 ay 22 gunluk ama dr 6 aydan once baslama demisti. Cunku bebeklerin dolasim sistemintam anlamoyla 6 ayda duzelmeye basliyor. Oyuzden olabilirmi okadar gaita cikarmasi. Bebekte degil sizin erken baslamaniz sorun bence
Minikbalinannesi Oban doktoru başlatmıştır belki ? Biz de 4. Ayda başladık DOKTOR tavsiyesiyle çünkü sadece mama ile besleniyordu. Mama ile beslenen bebekler genelde 4. Ayda başlıyor
Melek7 Benim oğlum da hep çok kaka yapar.. şu an 7 aylık ekgıda da alıyoruz günde 2 3 kere mutlaka yapar. Kilo alımımız yok yüksek değil. Etkisi var mıdır bilmiyorum..
AygulSina myangel aksam kitapta okudum 4 aylikken ek gidaya baslayan beneklerde obezite goruluyormus 800 kusur bebek üzerinde yapilmis bu deney
Minikbalinannesi AygulSina biz şanslıyız o zaman çünkü 14 aylık 7 buçuk kilo da kızım bence bünyeyle alakalı bu
Minikbalinannesi AygulSina bende okuduğunu söylediğiniz şeye cevap veriyorum siz söylüyosunuz diye bişey mi demişim