Merhaba arkadaşlar kızımın ayağı ağrıyor bir yere vurmuş olabilir film çektirdim temiz çıktı kızarma morarma şişme yok ama elimle diz kapağının alt tarafına bastırınca acıyor üstüne basamıyor 2 yaşında yürüyen kızım ağrıdan basmıyor yere oturuyor doktor ilaç vermedi film temiz çıktı diye önerebileceğiniz birşey var mı ağrısını alması için başına böyle bir şey gelen var mı acaba yürüyemediği için üzülüyorum kendisi de çok sıkılıyor ☹️