Efemm Toz hayırlı uğurlu olsun canım bizde 6 aylık iken yaptırdık kurtuldum keske 40 cıkmadan yaptırsaymışım
pelinsss Toz ilerde sıkıntı yaşamaktansa şimdi anlamadan yaptırman en iyisi. Hayırlı olsun, iki oğlumu da doğduktan bir hafta sonra yaptırdım, acıyı hissetmeden çabucak iyileşti geçti bitti. Eltimin oğlu 8 yaşında hala nasıl yaptırcam diye düşünüyor
Toz pelinsss biz de erken yaptırmak istiyorduk ama bugüne nasipmiş. Anlamadan yapmak her zaman daha iyi tabi ama insanda yine de endişe telaş oluyor insanda