Kızlar oğlum 4 ay 5 günlük, ferrum demir takviyesi almamı söylediler saglık ocagındakiler 4. Ay aşısında. 3. Ay kontrolde doktorda demişti demire başlayacağız diger ay diye. Ve ben 4. Ay kontrolde başka doktora götürdüm oda kullanabilirsin dedi. Kilo ve boyu gayet normalinde.Kilosuna göre işte 1 damla ver dedi doktorda. Sorum şu, yani test vs yapmadılar demir eksikliği oldgunu bilmeden kullanmak normal mi yoksa her bebeğe mi veriliyor. 2 gündür veriyorum. Ama aklıma takıldı bu soru sizlere sormak istedim