Senanur54 doguma gittigim gün çok karlıydı araba zor çıktı evden. Bir gün önce inşallah bugun yarın dogurmam dedim ve sonuç dogurdum. 16 saat sancı çektim ama son 45 dk sı suyum geldikten sonrası zorladı biraz, dikişler bir kaç gün acıttı. Evimin yolu kapanmıştı açmamışlardı ve arabamız girmediği için 6-7 dk yürüdüm dogumdan sonraki gün dizime kadar karlı yolda en zorlayan bu oldu sanırım o anı öyle hayal etmemiştim yani evime öyle girmeyi😃