ikiKudurukAnnesi kışın o inceleri kullanıyorum çünkü ev alttan ısıtmalı kalın halı sevmiyorum agır oluyor diye evlenirken almamıştım. Yazın halıları kaldırırım klim tarzı sererim, bi mutfakta var ince halım gayette memnunum hatta kışın büyük olmayanları klim gibi balkondan çırpıyorum