Başta Aptamil aldık 1 kere kullandık kustu ama aldık onuda çok beğenmedi hipp aldık sorun olmadı çok şükür evolvia aldık birgün mama bitmişti eczanede o varmış bitek kabız yaptı ikina ikina kıpkırmızı oluyordu şuan yine hipp kullanıyoruz başta kabız gibi sert oluyor arkasindan cıvık yapıyor