Eren10 burnundan kusuyodur deyip geçmeyin, kontrolünde çocuk doktoru kbb ye yönlendirdi muayene sonucunda bebeğimen yarık damak olduğunu öğrendim…
Sibelaslan Eren10 allahallah bunun için süt gelmesine gerek yılki zaten baktığında anlaşılıyoru ki doğduğunda muayne yapmamışlar mı acaba
fatimas27 Eren10 Geçmiş olsun canim sizi biraz uzun bir süreç bekliyorum yenimde öyleydi amleyiya oldu çok şükür iyi simdi
Mirakusum Yaaa benimde bebeğimden iki veya üç defa burnundan süt geldi ama fazla emdiği içindir herhalde sizin sürekli mi oluyordu
kbr-frk-ysf Mirakusum aynen benim bebeğimde öyle oldu bi kaç sefer ilk aylarda ama şuan 4 aylık olmuyor
bozobeydrk Eren10 3 kere ameliyat oldu tutmadı. Doktorunuzu ve zamanlamayı iyi seçmeniz gerekiyor. Bide galiba yarık büyüklüğüyle de alakalı.
fatimas27 Eren10 Ankarada bu işin ehli bir doktor var sadece bu alanda çalışıyor fatma figen diye canim. Baya ilgili zaten ablamla sürekli whapda cocugu soruyor hani sadece ameliyat için gitseniz yeterli
Eren10 bozobeydrk bebeğim 40günlük sadece küçük dilende var doktor boyutu küçük dedi, sizin ki ne kadarlıktı büyüklüğü nasıldı acaba
bozobeydrk Eren10 yeğenimin de o kadarlıkken farkedildi ama büyüklüğünü bilmiyorum tam olarak. Doktor çok önemli bu rahatsızlıkta. Ne zaman ameliyat yapması gerektiğini iyi bilmesi gerekiyor.