Bugün doktora gittik kızımın yanakları egzama olmuş kıpkırmızı pütür pütür çok sert… konakta var. Doktor mustela yazdı yüz losyonu ve şampuanı verdi iyileşmesse pazartesi kontrole gel dedi.. 2 ay 20 günlük şuan 6 kilo doktor kilosu çok iyi dedi.. Kaka yaparken ıkiniyo dedim olabilir normal dedi.. Bide mızırdaninca hemen kucağına alma ağlarsa al dedi bayan doktor öyle dedi ben azıcık mizirdansa hemen kucağa alıyorum tabi eşimde bunu duydu.. Alma çocuğu hemen dio doktoru duymadın mi dedi.. siz nasıl yapıyosunuz 1 kızım daha var bu arada 6 yaşına gircek 💗💗