Rihle evet doğru hatırlıyorsunuz. Biz 6.ayda başlamıştık 12.ayda güzel çıkınca bıraktık. 18.ay kontrolünde 10.4 çıktı sınırdaydı iki ay kan ilacı kullandık bu sefer. Santaferdi adı. Şuan yine yükseldi. Dönem dönem düşüşler olabiliyomuş. Öyle demişti doktoru özellikle hareketlendikleri zamanlar. Bestiron, sidefer gibi damlalar aslında takviye yani ilaç değil. Eğer yine de yükselmezse detaylı tetkik yapıp ilaç veriyolar