aylakmadam Hanimlar benim 2 bebek arabam var akraba verdi ama 10 aylik kizim oturunca dimdik duramiyor. Cocuk yayilir pozisyon istemiyor. Dik pozisyon alan arabaniz war mi acaba bana onerebileceginiz? Pratik olcak buyuk olmayacak.
Sevgilimmm aylakmadam bence hiçbir araba tam dik durmuyor.ya da ben denk gelmedim. Kraft Travel sistem arabam vardı tam dik değildi. Şimdi Pierre Cardin kabin aldım o da yüzde yüz dik duramıyo
minnakbaby aylakmadam bebekler icin bisiklet var arkadan biz surebiliyoruz. Kensi anladiginda kensi de surebiliyor. Bikac aparati cikinca 3 yasindan sonra bile kullanilabiliyor. Oyle bisey de alabilirsiniz aklinizda bulunsun. Dun arkadasimin 10 aylik bebegine denedik cok sevdi o da dik oturmak istiyordu. Bebek arabasindan cok farki yok yani bi düşünün 😊
Deletedmom0099 baby plus baston 550 lira olan modeli benimde kızım eğim sevmiyo elimdekini satıp bunu aldım çook sevdi
Taze1mom aylakmadam https://www.e-bebek.com/joie-chrome-bebek-arabasi-p-joi-s1201gagrp0009/?gclid=Cj0KCQjwnueFBhChARIsAPu3YkQzuDJ0Ig9wf3ZwfgUBTd14WS1fmh-2VIEuTIHvfIL1J2uP95aW7ZkaAkSSEALw_wcB