Annesivebebesi Bu sabah aşı için sağlık ocağına gidemedik.Öğlen götürmek istedim ama ebeyi aradığımda öğlen yapmıyoruz Pazartesi getir yapalım dedi.Birkaç gün gecikmesi sorun oluşturur mu bilen var mı ?
Starkids Sorun olmaz canim benim esim o dönemde covid oldu 45 günlükken oldu sorun olmaz dedi olmadı da.