Bebeğim 2 ay 28 günlük son 3-4 gündür çok huysuz ve gündüz uykusu neredeyse yok,uyusa bile tek gözü yarım açık uyur uyanık şekilde artık gözlerinin altı çöktü uykusuzluktan.ufacık çıtırtıya uyanıyor uykuya dalamıyor.hem kendini hem de beni çok yordu o halini gördükçe içim paralanıyor.böyle bir durum yaşayan var mı ne yapmalıyım bu aydaki bebeğe uyku damlası falan veren var mı? Bu arada gazı yok,karnı aç değil,pişiği yok,pamukçuğu yok.Büyüme atağı gibi görünüyor