Merhaba anneler bende yeni katıldım 2 aylık kızım var (erken doğdu 1 ay yoğun bakımda yattı süt sağıp gönderirken 3 4 saatte sağıyordum bazen 50 cc bazende 90 cc falan çıkıyordu )ve sürekli emmek istiyor bana göre sütüm yetiyor ama bebeğime göre yetmiyor sürekli ver diyor mamaya başladık ne yapmam lazım mamayı bırakmalı miyim yoksa devam mi etmeliyim