SB_ 18 günlük olduk .. Bebeğimin ağzının içinde beyaz beyaz süt kalıntıları var (baloncuk şeklinde) Buna karşı birsey yapmam lazım mı yoksa kendiliğinden yok olan birsey mi Bebeğim bundan rahatsız oluyor mu?
Okuroya Dilinde olan süt kalıntısından bahsediyorsaniz eğer ondan bişey olmaz kendiliğinden geçiyor ilerleyen aylarda. Pamukçuk mu yoksa süt mü ona dikkat edin yeter :)